چگونه می توان ما می دانیم که تحت درمان با دیالیز می تواند کمک به کلیه بیمار شکست زندگی طولانی تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای کمک به بیمار نارسایی کلیه دیگر زندگی می کنند اما چگونه می توان ما می دانیم که تحت درمان با دیالیز می تواند کمک به بیمار دیگر زندگی می کنند است؟

دیالیز است یک نوع درمان برای کمک به کلیه دفع زباله و مایع، آن است که خواستار پس مردم را به ارومیه، که به عنوان بیماری کلیوی end مرحله شناخته شده قرار می گیرند. در آن زمان، کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است و وجود دارد فقط باقی مانده کمتر از 15٪ عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار و بسیاری از علائم رخ خواهد داد. با کمک دیالیز، کسانی که علایم را میتوان تخفیف و بیمار می تواند سقوط کرد بهتر است.

در یک کلام، دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه، می تواند کمک به کلیه برای تخلیه مایع اضافی و مواد زائد خارج از خون، به طوری که برای حفظ بدن ما در تعادل می باشد. به این ترتیب، آن می تواند زندگی بیمار را طولانی کند.

اما نه همه بیمار می تواند این درمان اصرار دارند، برخی از آنها ممکن است فقط به علت کمبود پول ترک یا نه می تواند ایستادن عوارض جانبی را توسط آن هر بیشتر. برخی از افراد حتی می توانید آن را با توجه به شرایط بیماری ضعیف و یا دلایل دیگر، بنابراین برای این بخش از آنها باید برخی از درمان های جایگزین، مانند پیوند یا طب چینی پیدا کنید.

از بالا ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه دیگر زندگی می کنند توسط جایگزین کلیه تخلیه مایع اضافی و مواد زائد است، اما از آن است که مناسب برای تمام مردم نیست. بنابراین اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین دیالیز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com .

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3938.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: